Dokumenti

VISPĀRĒJIE LIETOŠANAS NOTEIKUMI

I NODAĻA. VISPĀRĒJIE NOTEIKUMI UN DEFINĪCIJAS

  1. Šie noteikumi nosaka digitālo pakalpojumu sniegšanas nosacījumus, tostarp interneta veikala lietošanu, kā arī pārdevēja un klienta tiesības, pienākumus un atbildības nosacījumus. Noteikumi ietver arī informāciju, kuru pārdevējam ir pienākums sniegt patērētājam saskaņā ar spēkā esošajiem tiesību aktiem, tostarp Patērētāju tiesību aizsardzības likumu (Publicēts Latvijas Vēstnesī 01.04.1999., Nr. 104/105).

  2. Katram klientam ir pienākums iepazīties ar tirdzniecības noteikumiem.

  3. Noteikumi un prasības ir pieejamas interneta veikala vietnē un pieejamas bez maksas pirms līguma noslēgšanas. Pēc klienta pieprasījuma noteikumi var tikt nodrošināti tādā formātā, kas atļauj tos iegūt, atkārtoti izmantot un saglabāt, izmantojot klienta lietoto IKT sistēmu (piemēram, e-pastā).

  4. Pamata definīcijas:
    1. noteikumi: Interneta Veikala Noteikumi;
    2. uzņēmums:
      PEFRANO SP. z O.O.O. reģistrēta Krakovas-Šródmieście rajona tiesā Krakovā, Valsts tiesu reģistra XII Ekonomikas nodaļā ar numuru KRS 0000858590. Pamatkapitāls: PLN 102 000;
    3. pircējs: fiziska persona, kura sasniegusi 18 gadu vecumu un pilnībā rīcībtiesīga, juridiska persona vai cita organizācija, kas spēj iegūt tiesības un pienākumus savā vārdā un kas noslēdz tiesiskas attiecības ar pārdevēju saistībā ar tirdzniecību. Vienlaikus tas var būt patērētājs vai patērētājs ar īpašām tiesībām, ja par to nav atsevišķu noteikumu;
    4. patērētājs: klients, kurš ir fiziska persona, kura noslēdz tiesisku darījumu ar pārdevēju, kas nav tieši saistīts ar viņa saimniecisko vai profesionālo darbībām;
    5. digitālais pakalpojums: pakalpojums atbilstoši 2002. gada 18. jūlija likumam par elektronisko pakalpojumu sniegšanu (Polijas Oficiālais Vēstnesis 2020. gads, poz. 344), ko pakalpojumu sniedzējs sniedz klientam elektroniski caur vietni;
    6. veikals, interneta veikals vai pakalpojums: pārdevēja pārvaldīts elektroniskais pakalpojums, kas pieejams vietnē https://frenchperfumes.lv;
    7. konts: elektroniskais pakalpojums, ko apzīmē unikāls pieteikšanās vārds (lietotājvārds) un parole, ko norādījis klients, kurā tiek uzglabāti klienta sniegtie dati un informācija par darbībām veikala ietvaros;
    8. prece vai produkts: prece, ko pārdevējs piedāvā un pārdod veikalā;
    9. līgums: distances līgums par preču iegādi, kas stājas spēkā pēc klienta veikta pasūtījuma iesniegšanas veikalā un pārdevēja piekrišanas;
    10. veidlapa: skripts, kas ir elektroniskās saziņas līdzeklis, ar kura palīdzību veikalā var veikt pasūtījumu;
    11. pasūtījums: klienta norādījums iegādāties preci, izmantojot tehnisko saziņu;
    12. biļetens: Elektroniskais pakalpojums, elektroniskās izplatīšanas pakalpojums, ko pakalpojuma sniedzējs nodrošina ar elektroniskā pasta (e-pasta) starpniecību, kas ļauj visiem klientiem, kuri to izmanto, automātiski saņemt periodiskus pakalpojuma sniedzēja ziņojumus (informatīvos biļetenus) ar informāciju par tīmekļa vietni, tostarp par jaunumiem vai akcijām veikalā;
    13. jaunumu biļetens: elektronisks pakalpojums, kurā pārdevējs izplata e-pasta ziņojumus ar jaunumiem un piedāvājumiem.

NODAĻA. PAMATINFORMĀCIJA UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA

  1. Pārdevējs piedāvā šādus elektroniski sniegto pakalpojumu veidus.

  2. Pārdevēja kontaktinformācija: adrese Szpitalna 30, 32-300 Olkusz, Polija e-pasta adrese office@frenchperfumes.lv

    1. Interneta veikals, kas darbojas ar tīmekļa vietnes starpniecību, kurā klients noslēdz distances pārdošanas līgumu, puses tiek informētas par pārdošanu ar automātiski ģenerēta e-pasta starpniecību, un līguma izpilde (it īpaši preču piegāde) notiek bezsaistē;
    2. Konts, pakalpojums, kas sastāv no konta atvēršanas vietnē, lai veikalā noslēgtu līgumus, saņemtu informāciju par noslēgto līgumu izpildes stāvokli, kā arī apkopotu datus par pircēja darbībām veikalā u.c. Piekļuve kontam ir iespējama pēc reģistrācijas un pēc tam pēc pieteikšanās. Konta reģistrācija ir līguma noslēgšana par konta uzturēšanu veikalā;
    3. Jaunumu biļetens, kas sastāv no pārdevēja elektronisku ziņojumu nosūtīšanas uz klienta e-pasta adresi, kas satur informāciju par vietni, tostarp par jaunumiem vai notikumiem veikalā; pārdevējs sniedz pakalpojumus elektroniski saskaņā ar komercnoteikumiem;
    4. Veikala izmantošanas tehniskais nosacījums ir tāds, ka klientam jābūt datoram vai citai interneta pārlūkošanai spējīgai ierīcei, atbilstošai programmatūrai (tai skaitā interneta pārlūkprogrammai), piekļuvei Internetam un aktuālam un aktīvam e-pasta kontam.

  3. Veikala izmantošanas tehniskais nosacījums ir tāds, ka klientam jābūt datoram vai citai interneta pārlūkošanai spējīgai ierīcei, atbilstošai programmatūrai (tai skaitā interneta pārlūkprogrammai), piekļuvei Internetam un aktuālam un aktīvam e-pasta kontam.

  4. Klientam ir aizliegts sniegt nelegālu saturu.

  5. Veikala lietošana var būt saistīta ar Interneta lietošanai raksturīgiem riskiem, piemēram, surogātpastu, vīrusiem, hakeru uzbrukumiem. Pārdevējs veic pasākumus, lai novēstru šos riskus. Pārdevējs norāda, ka interneta publiskais raksturs un pakalpojumu izmantošana elektroniskā veidā var ietvert risku, ka nepiederošas personas varētu iegūt vai pārveidot klientu datus, tāpēc klientiem ir jāizmanto atbilstoši tehniskie pasākumi, lai minimizētu minētos draudus, tai skaitā antivīrusa programmatūru un programmatūru, kas aizsargā Interneta lietotāju identitāti.

  6. Līguma par elektronisko pakalpojumu sniegšanu slēgšana notiek ar Interneta veikala starpniecību. Klients var jebkurā laikā pārtraukt elektroniski sniegto pakalpojumu izmantošanu, izejot no veikala vai dzēšot kontu, vai atsakoties no jaunumu biļetena pakalpojuma. Šādā gadījumā līgums par elektronisko pakalpojumu sniegšanu tiek automātiski izbeigts, pusēm neiesniedzot papildu deklarācijas.
  7. Veicot pasūtījumus vai izmantojot elektroniskos pakalpojumus, veikalu nav iespējams izmantot anonīmi vai ar pseidonīmu.

NODAĻA PERSONAS DATI

  1. Personas dati, kurus klients nodod pārdevējam saskaņā ar spēkā esošajiem tiesību aktiem, tostarp saskaņā ar Eiropas Parlamenta un Padomes Regulu (ES) 2016/679 (2016. gada 27. aprīlis) par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un par šādu datu brīvu apriti, kā arī Direktīvas 95/46/EK atcelšanu (Vispārīgā datu aizsardzības regula).
  2. Pārdevējs ir personas datu administrators, kas apstrādā datus saistībā ar interneta veikala lietošanu, atbilstoši šajos noteikumos noteiktajiem principiem.
  3. Personas dati tiek apstrādāti mērķiem, periodam un uz pamata iemesliem un principiem, kas noteikti privātuma politikā, kas publicēta Interneta veikala tīmekļa vietnē. Šī politika īpaši izskaidro Interneta veikala administratora datu apstrādes principus, tostarp iemeslus, mērķus un periodu personas datu apstrādei, kā arī personas, kuru dati tiek apstrādāti, tiesības un informāciju par sīkdatņu lietošanu Interneta veikalā.
  4. Interneta veikala izmantošana, tostarp iepirkšanās, ir brīvprātīga, tāpat kā klienta personas datu sniegšana, izmantojot interneta veikalu. Tomēr, ja šie dati netiek sniegti, tas neļauj reģistrēties, kā arī noslēgt un izpildīt līgumus, kurus klients noslēdz ar pārdevēju.


NODAĻA. PAPILDU INFORMĀCIJA


§ 1 Konts

  1. Konta reģistrācija veikala tīmekļa vietnē ir bezmaksas un Klientam jāveic šādas darbības: jāaizpilda reģistrācijas veidlapa, norādot noteiktus datus (uzņēmuma nosaukums, e-pasta adrese, kontakttelefonu numurs un parole), kā arī jāsniedz apliecinājums par piekrišanu noteikumiem un regulām, personas datu apstrādei un komerciālas informācijas saņemšanai. Uz klienta reģistrācijas laikā norādīto e-pasta adresi tiks nosūtīta saite konta verificēšanai. Pieslēgšanās kontam notiek, ievadot klienta norādīto e-pasta adresi un paroli. Parole ir konfidenciāla un nedrīkst tikt izpausta nevienai personai.
  2. Konts ļauj klientam ievadīt vai rediģēt datus, veikt vai pārbaudīt pasūtījumus, kā arī pārlūkot pasūtījumu vēsturi.
  3. Elektroniskā konta pakalpojums tiek sniegts bez maksas uz nenoteiktu laiku.
  4. Klients jebkurā laikā var dzēst savu kontu veikalā, nosūtot atbilstošu pieprasījumu pārdevējam uz e-pastu: office@frenchperfumes.lv vai rakstiski uz adresi PEFRANO SP. Z O. O. O., Al. 1000-lecia 2, 32-300 Olkusz , Polija.

 

§ 2 Biļetens

  1. Pakalpojuma "Jaunumu biļetens" mērķis ir nodrošināt pasūtīto informāciju.
  2. Jaunumu biļetena abonēšana neprasa klientam izveidot kontu, taču nepieciešams norādīt e-pasta adresi un sniegt piekrišanu tirdzniecības noteikumiem, personas datu apstrādei un komerciālās informācijas saņemšanai.
  3. Uz klienta e-pasta adresi tiks nosūtīta saite, kas apstiprina Jaunumu biļetena abonēšanu.
  4. Jaunumu biļetenu pakalpojums ir bezmaksas un pieejams uz nenoteiktu laiku.
  5. Klients jebkurā laikā var atteikties no Jaunumu biļetena abonēšanas, nosūtot atbilstošu pieprasījumu pārdevējam uz e-pastu:office@frenchperfumes.lv vai rakstiski uz adresi PEFRANO SP. Z O. O. O., Al. 1000-lecia 2, 32-300 Olkusz, Polija.

 

§ 3 Atlaide

  1. Pārdevējs var piešķirt klientiem atlaides uz noteikumiem, ko nosaka pārdevējs.
  2. Atlaide ir pieejama gan klientiem, kuriem ir konts pārdevēja vietnē, gan nereģistrētiem klientiem.
  3. Atlaide ir vienreizēja un to var izmantot tikai vienu reizi, veicot pirkumu veikalā. Tā nevar tikt apvienota ar citām atlaidēm, vai izsniegta skaidrā naudā.
  4. Atlaide neattiecas uz veikalā veiktajiem pirkumiem.
  5. Nepamatoti iegūta atlaide var tikt anulēta. Pārdevējs par to informēs klientu, nosūtot e-pastu, pa tālruni vai nosūtot īsziņu.
  6. Atlaides izmantošana ir brīvprātīga.
  7. Atlaide tiek piešķirta, nodrošinot klientam atlaižu kodu. Lai izmantotu atlaidi, jāievada alfanumeriska simbolu virkne laukā “izmantot kuponu” lapā “grozs”. Iepriekšminētā koda ievade aktivizēs atlaidi procentuālā izteiksmē no grozā esošo produktu vērtības.
  8. Atlaides nesummējas. Tas nozīmē, ka vienam pasūtījumam var piemērot tikai vienu atlaidi.


§ 4 Viedokļi
 

  1. Pārdevējs nodrošina klientiem iespēju bez maksas un brīvprātīgi sniegt subjektīvus viedokļus par pirkumiem, kas veikti interneta veikalā, tostarp produktu vērtējumus un atsauksmes.
  2. Pakalpojums tiek sniegts uz nenoteiktu laiku.
  3. Atsauksmes var sniegt tikai klienti, kuri ir veikuši pirkumu pārdevēja interneta veikalā. Viedoklis var attiekties tikai uz produktiem, kurus klients faktiski ir iegādājies pārdevēja interneta veikalā. Nav pieļaujama fiktīvu līgumu slēgšana ar mērķi sniegt atsauksmes.
  4. Klientam, iesniedzot atsauksmi, ir aizliegts publicēt nelikumīgu saturu, jo īpaši saturu, kas rada negodīgu konkurenci pārdevējam vai pārkāpj personas tiesības, intelektuālā īpašuma tiesības vai citas pārdevēja vai trešo personu tiesības.
  5. Klients pilnībā atbild par paziņojumiem, kas tiek publicēti tīmekļa vietnē.
  6. Pakalpojumu var izmantot tikai klienti, kuriem ir konts veikalā.
  7. Pārdevējam ir tiesības izmantot atsauksmes komerciāliem nolūkiem.
  8. Klients jebkurā laikā var dzēst savu vērtējumu.
  9. Pēc pirkuma veikšanas interneta veikalā pārdevējs nosūtīs e-pastu ar lūgumu sniegt atsauksmi un saiti uz tiešsaistes veidlapu, kas ļauj to iesniegt.
  10. Lai publicētu atsauksmi, klientam jāveic šādas darbības: jānorāda produkta vērtējums 1 līdz 5 zvaigžņu skalā, jāievada savs vārds vai pseidonīms, e-pasta adrese (neredzama citiem tīmekļa vietnes lietotājiem), atsauksmes saturs un jāapstiprina tās pievienošana.
     
  11. Minētie dati var tikt izmantoti atsauksmes autentiskuma pārbaudei.
  12. Klienta sniegtā atsauksme tiks publicēta pēc tam, kad pārdevējs būs pārbaudījis tās atbilstību šiem tirdzniecības noteikumiem. Pārdevējam ir tiesības pieņemt lēmumu par atsauksmes publicēšanu vai noraidīšanu tīmekļa vietnē, ja tā neatbilst šiem tirdzniecības noteikumiem, īpaši, ja atsauksme:
    1. pārkāpj likumus vai labas tikumības normas,
    2. veicina rasu, reliģisko vai etnisko naidu,
    3. ietver fašistiskus, pornogrāfiskus vai vispāratzītus vulgārus izteikumus,
    4. veicina vardarbību vai aizskar reliģiskās jūtas,
    5. pārkāpj pārdevēja vai trešo personu tiesības, tostarp autortiesības, rūpnieciskā īpašuma tiesības, komercnoslēpumus vai konfidencialitātes saistības,
    6. ir aizvainojoša vai apdraudoša,
    7. ietver nepatiesu vai maldinošu saturu,
    8. satur personas datus, kontaktinformāciju, e-pasta adreses vai citus datus, kas ļauj tiešu kontaktu,
    9. ietver saites uz citām tīmekļa vietnēm, kas nav saistītas ar pārdevēju,
    10. satur informāciju par produktu cenām,
    11. ir citas atsauksmes kopija (pilnībā vai daļēji),
    12. satur komerciālu saturu (tostarp reklāmas),
    13. pilnībā vai daļēji neskar atsauksmē novērtēto produktu.
  • Klients var atkārtoti iesniegt atsauksmi, kas atbilst šiem tirdzniecības noteikumiem.

 

5. NODAĻA. PĀRDOŠANA


§ 1 Preces

  1. Visi produkti, kas tiek piedāvāti veikalā, ir jauni un tiem nav nekādu defektu.
  2. Detalizēts preces apraksts ir pieejams veikala tīmekļa vietnē.
  3. Precei var tikt piešķirts garantijas vai pēcgarantijas serviss. Detalizēta informācija par to ir norādīta preces aprakstā.


§ 2 Pasūtījumi un to izpilde/p>

  1. Pasūtījumu var veikt, aizpildot veikalā pieejamo veidlapu.
  2. Pasūtījumu var veikt pēc konta reģistrēšanas veikala tīmekļa vietnē vai bez konta reģistrēšanas (iepirkšanās kā viesim).
  3. Klients ir atbildīgs par veidlapas rūpīgu aizpildīšanu un visu datu (vārds, e-pasta adrese, kontakttelefona numurs, piegādes adrese) sniegšanu atbilstoši patiesībai, kā Klients ievada datus veidlapā un iesniedz paziņojumu par noteikumu pieņemšanu, personas datu apstrādi un komerciālās informācijas saņemšanu.
  4. Pasūtījumus var veikt veikalā 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā. Pasūtījumi, kas veikti sestdienā, svētdienā vai valsts svētku dienā, tiek apstrādāti nākamajā darba dienā.
  5. Klients apstiprina pasūtījumu, noklikšķinot uz pogas (lauka) ar atzīmi "pasūtu ar maksāšanas pienākumu". Pārdevējs nosūtīs pasūtījuma apstiprinājumu uz klienta norādīto e-pasta adresi.
  6. Pasūtījuma izpildes laiks (t.i., līdz preces nosūtīšanas datumam) ir no 1 līdz 3 darba dienām.
  7. Ja klients pieprasa PVN rēķina izrakstīšanu, viņam ne vēlāk kā pasūtījuma veikšanas brīdī ir jānorāda nepieciešamie dati, tostarp klienta PVN numurs rēķina izrakstīšanai. Pārdevējs nav atbildīgs par kļūdainiem vai nepilnīgiem datiem, ko klients norādījis.



§ 3 Maksājumi

  1. Visas preču cenas, kas norādītas veikalā, ir Eiro (Eur) un ietver PVN. Preces cena neietver izmaksas, kas minētas nākamajā punktā 2. Preces cena, kas norādīta pasūtījuma nosūtīšanas brīdī, ir saistoša abām pusēm.
  2. Ar preces piegādi saistītās izmaksas (piemēram, transports, kurjers, pasta pakalpojumi) un jebkuras citas izmaksas sedz klients. Šo izmaksu apmērs var būt atkarīgs no klienta izvēlētā piegādes veida. Informācija par izmaksām tiek sniegta pasūtījuma veikšanas posmā.
  3. Klients var izvēlēties šādus maksāšanas veidus par pasūtīto preci:
    1. Tradicionālais pārskaitījums - maksājums pirms preču nosūtīšanas (avansa maksājums). Pēc pasūtījuma veikšanas klientam veikala bankas kontā jāiemaksā pienākošā summa. Pasūtījums tiek apstrādāts, tiklīdz klienta maksājums tiek ieskaitīts veikala bankas kontā;
    2. Kredītkarte/Debetkarte tiešsaistē;
    3. Apmaksa preces saņemšanas brīdī (pēcmaksa) – klients samaksā nepieciešamo summu tieši preces saņemšanas brīdī no kurjera. Pasūtījums tiks apstrādāts pēc tā saņemšanas.
    4. Par katru pārdoto preci veikals izsniegs pirkumu apliecinošu dokumentu un piegādās to klientam uz pasūtījumā norādīto e-pastu vai kopā ar sūtījumu.
  4. Klienta pienākums ir samaksāt ne vēlāk kā 7 dienu laikā pēc pirkuma līguma noslēgšanas. Ja klients šajā laikā nesamaksā, tad - saskaņā ar 491.§ 1 Polijas Republikas Civilkodeksa (Sb. 2022.1360, ar grozījumiem) - pārdevējs klientam nosaka papildu maksājuma termiņu, pēc kura pārdevējs būs tiesīgs atkāpties no līguma. Ja klients paziņo, ka izpildījums netiks izpildīts, pārdevējs var atkāpties no līguma, nenosakot papildu termiņu, pat pirms izpildes termiņa beigām.

 

§ 4 Piegāde

  1. Prece tiek nosūtīta uz klienta norādīto adresi, ja vien puses nevienojas citādi.
  2. Preci piegādā kurjers vai izvēlētais operators pēc klienta ieskatiem. Pasta sūtījums jāpiegādā 6 darba dienu laikā no preču nosūtīšanas dienas, kurjera sūtījums 1-4 darba dienu laikā no preces nosūtīšanas dienas.
  3. Klients var saņemt preces personīgi adresē Szpitalna 30, 32-300 Olkusz, Polija.
  4. Pārdevēja pienākums ir nodrošināt pircēju ar preci ar visiem ierīces elementiem, kā arī ekspluatācijas un apkopes rokasgrāmatu un citiem dokumentiem, ko pieprasa vispārēji piemērojamie tiesību akti.
  5. Sūtījumu gadījumā, ko klients nav pieņēmis, sūtījums tiek atgriezts pārdevējam. Ja klients nesaņem piegādāto preci norunātajā termiņā klienta dēļ, pārdevējam ir tiesības pieprasīt no klienta atlīdzināt zaudējumus, kas radušies klienta nepamatotas līguma nepildīšanas rezultātā, tai skaitā atlīdzināt preču atgriešanas izmaksas pārdevējam (sūtīšanas izmaksas saskaņā ar operatora cenrādi). Atteikšanās no pirkuma līguma gadījumā – apmaksas ar bankas pārskaitījumu gadījumā – pārdevējs atmaksās no klienta saņemtos maksājumus pēc klienta radušos izdevumu atrēķināšanas. Pārdevējs atgriezīs pircējam naudu tādā pašā veidā, kādā tika veikts maksājums, ja vien patērētājs nenorādīs citu atgriešanas veidu.
  6. Pārdevējs informē, ka:
    1. nododot preci pasūtītājam vai pārvadātājam, ar preci saistītie ieguvumi un apgrūtinājumi un nejaušas preces nozaudēšanas vai bojājuma risks tiek nodots pasūtītājam. Pārdodot patērētājam vai uzņēmējam ar patērētāja tiesībām, preces nejaušas nozaudēšanas vai bojājuma risks pāriet patērētājam vai uzņēmējam ar patērētāja tiesībām līdz ar preces piegādi. Preču nodošana uzskatāma par uzticētu pārvadātājam, ja pārdevējs nav ietekmējis pārvadātāja izvēli.
    2. Ja patērētājs (izņemot klientu, kurš ir patērētājs vai uzņēmējs ar patērētāja tiesībām) bez ierunām pieņem preču sūtījumu, tiek izbeigtas tiesības uz atlīdzību par pārvadāšanas laikā nodarīto kaitējumu, ja vien:
      1. bojājums tika apstiprināts ziņojumā pirms sūtījuma pieņemšanas;
      2. šis paziņojums tika izlaists pārvadātāja vainas dēļ;
      3. zaudējumi vai bojājumi radušies pārvadātāja tīša pārkāpuma vai rupjas nolaidības dēļ;
      4. bojājumus, kas nav nosakāmi no ārpuses, pēc sūtījuma pieņemšanas atklās pilnvarota persona un ziņos sūtījuma statusam 7 dienu laikā, pierādot, ka bojājums radies laikā starp sūtījuma pieņemšanu transportēšanai un tā piegādi.

  7. Pirkuma līgums netiek slēgts uz nenoteiktu laiku un netiek automātiski pagarināts.
  8. Patērētāja saistību minimālais ilgums saskaņā ar līgumu ir līguma izpildes laiks, t.i., preču samaksa un saņemšana.
  9. Lai patērētājs izmantotu veikalu, nav jāiemaksā depozīts vai citas finanšu garantijas.
  10. Veikala izmantošana patērētājam nav saistīta ar pienākumu iemaksāt depozītu vai sniegt citas finanšu garantijas.

6. NODAĻA. ATBILDĪBA

  1. Garantijas atbildība tiesiskajās attiecībās ar klientiem ir izslēgta, un šis izņēmums attiecas arī uz uzņēmējiem ar patērētāja tiesībām.
  2. Pārdevējs ir atbildīgs pret Patērētāju, ja precei ir fizisks vai juridisks defekts (garantija), saskaņā ar Polijas Civilkodeksa un 2014. gada 30. maija likuma par patērētāju tiesībām noteikumos noteiktajiem principiem, tajā skaitā:

    1. fizisks defekts ir preces neatbilstība līgumam. Preces neatbilst līgumam, jo īpaši, ja:
       
      1. precei nav tādu īpašību, kādas tām vajadzētu būt atbilstoši līgumā noteiktajam mērķim vai kas izriet no apstākļiem vai mērķa;
      2. precei nav tādu īpašību, par kurām pārdevējs ir apliecinājis patērētājam;
      3. prece nav piemērota tam mērķim, par kuru patērētājs informēja pārdevēju, slēdzot līgumu, un pārdevējs nav cēlis iebildumus pret tās paredzēto izmantošanu;
    2. preces patērētājam tika piegādātas nepilnīgi;
       
    3. precei ir juridisks defekts, ja tā ir trešās personas īpašums vai ir apgrūtināta ar trešās personas tiesībām un ja preču lietošanas vai atsavināšanas ierobežojums izriet no kompetentas iestādes lēmuma vai nolēmuma; tiesību pārdošanas gadījumā pārdevējs ir atbildīgs arī par trešās personas tiesību esamību.
    4. pārdevējs saskaņā ar likumā noteikto garantiju ir atbildīgs par fiziskiem defektiem, kas pastāvēja brīdī, kad risks tika nodots patērētājam, vai kas radās vienlaikus precei raksturīgu iemeslu dēļ.
       
    5. pārdevējs tiek atbrīvots no garantijas atbildības, ja patērētājs līguma noslēgšanas brīdī zināja par defektu.
    6. Ja fizisks defekts tiek konstatēts viena gada laikā no preces piegādes dienas, tiek pieņemts, ka defekts vai tā cēlonis pastāvēja riska nodošanas brīdī patērētājam.
    7. pārdevējs ir atbildīgs saskaņā ar garantiju, ja fizisks defekts tiek atklāts divu gadu laikā no preces piegādes patērētājam dienas, un, ja patērētāja iegādātā prece tiek izmantota kā kustamā manta, pārdevējs ir atbildīgs saskaņā ar garantiju, ja fizisks defekts atklājas viena gada laikā no preces piegādes patērētājam dienas.
    8. Ppatērētāju tiesības, kas izriet no garantijas, ir šādas:
       
      1. Patērētājs var tā vietā, lai novērstu pārdevēja piedāvāto defektu, pieprasīt preces nomaiņu pret bezdefektu, vai preces nomaiņas vietā pieprasīt defekta novēršanu, izņemot gadījumus, kad prece tiek saskaņota līgumā noteiktajā kārtībā. patērētāja izvēlētais veids ir neiespējams vai prasītu pārmērīgas izmaksas, salīdzinot ar pārdevēja piedāvāto metodi. Novērtējot pārmērīgas izmaksas, tiek ņemta vērā preces vērtība bez defekta, konstatētā defekta veids un nozīmīgums, kā arī neērtības, kurām patērētājs tiktu pakļauts citai apmierināšanas metodei;
      2. Patērētājam, kurš izmanto garantijas tiesības, ir pienākums piegādāt bojāto preci uz pārdevēja rēķina uz 2. § sadaļā norādīto pārdevēja adresi. 1 Noteikumi un nosacījumi.
    9. Pārdevēja atbildība par zaudējumiem tiesiskajās attiecībās ar klientiem vienmēr ir ierobežota tikai ar samaksātās cenas apmēru un preču piegādes izmaksām saskaņā ar pirkuma līgumu, un šis ierobežojums neattiecas uz patērētājiem vai uzņēmējiem ar patērētāja tiesībām.
  3. Iepriekšējā teikumā norādītais summas ierobežojums attiecas uz visām pasūtītāja/klienta prasībām pret pakalpojumu sniedzēju/pārdevēju, pat ja pārdošanas līgums nav noslēgts vai nav saistīts ar pirkuma līgumu. Pakalpojuma sniedzējs/pārdevējs ir atbildīgs pret pakalpojuma saņēmēju/pasūtītāju (izņemot klientu, kurš ir patērētājs vai uzņēmēju ar patērētāja tiesībām) tikai par tipiskiem zaudējumiem, kas bija paredzami līguma noslēgšanas brīdī un neatbild par negūto peļņu, vai sūtījuma kavēšanos.

 

7. NODAĻA. PRETENZIJAS IESNIEGŠANA

  1. SSūdzības gadījumā klientam rakstiski jāsazinās ar pārdevēju uz šādu adresi: PEFRANO SP. Z O. O., Al. 1000-lecia 2, 32-300 Olkusz, Polija. Pārdevēju varat informēt arī pa e-pastu uz šo adresi: office@frenchperfumes.lv, taču tas neattiecas uz patērētājiem un uzņēmējiem ar patērētāja tiesībām, kuri var jebkādā veidā iesniegt sūdzību pārdevējam.
  2. Ja preču sūtījums ir bojāts, bojāts vai bojāts, klientam ir pienākums nekavējoties (ne vēlāk kā 7 dienu laikā no sūtījuma saņemšanas) iesniegt pārdevējam sūdzību. Šāda rīcība ļaus pārdevējam izvirzīt pretenzijas pret pārvadātāju. Taču tas nav obligāts nosacījums, lai patērētājs vai uzņēmējs ar patērētāja tiesībām izskatītu sūdzību.
  3. Sūdzībā jāiekļauj detalizēts problēmas apraksts un klienta pieprasījums, iespējams, arī fotodokumentācija.
     
  4. Pārdevējs apņemas izskatīt sūdzību 30 dienu laikā. Ja pārdevējs 30 dienu laikā nereaģē uz patērētāja vai uzņēmēja ar patērētāja tiesībām sūdzību, sūdzība tiek uzskatīta par pamatotu.
     
  5. Ja sūdzība tiks pieņemta, pārdevējs veiks atbilstošus pasākumus.
     
  6. Tiesiskajās attiecībās ar patērētājiem ir iespējams izmantot sūdzību un sūdzību ārpustiesas risināšanas metodes, tai skaitā:
    1. Iespēja risināt strīdus elektroniski, izmantojot ODR (tiešsaistes strīdu izšķiršanas) platformu, kas pieejama http://ec.europa.eu/consumers/odr/;
    2. Iespēja veikt samierināšanas procedūru Kopējā tiesā vai Šķīrējtiesā vai citās struktūrās;
    3. Iespēja veikt mediāciju ar neatkarīga mediatora piedalīšanos.

 

8. NODAĻA. ATTEIKŠANA NO LĪGUMA

  1. Faktiskas atteikšanās gadījumā no līguma tiek uzskatīts, ka līgums nav noslēgts.
  2. Patērētājam ir tiesības atkāpties no līguma 30 dienu laikā pēc preces saņemšanas.
  3. Informācija par patērētāja atteikšanos no līguma un patērētāja tiesībām ir ietverta instrukcijā par tiesībām atkāpties no līguma, kas pieejama veikala mājaslapā.
  4. Tiesības atkāpties no līguma nav pieejamas patērētājiem un uzņēmējiem ar patērētāju tiesībām saistībā ar konkrētiem līgumiem, t.i.:
    1. par pakalpojuma sniegšanu, ja pārdevējs pakalpojumu sniedzis pilnā apjomā ar patērētāja nepārprotamu piekrišanu, kurš pirms pakalpojuma sniegšanas bijis informēts, ka pēc pārdevēja pakalpojuma sniegšanas viņš zaudē tiesības atkāpties no līguma;
    2. ja cena vai atlīdzība ir atkarīga no cenu izmaiņām finanšu tirgū, kuras pārdevējs nevar kontrolēt un kas var notikt pirms līguma atteikuma termiņa beigām;
    3. ja prece ir nesagatavota, ražota pēc patērētāja specifikācijām vai paredzēta viņa individuālo vajadzību apmierināšanai;
    4. attiecībā uz precēm, kurām ir strauja nolietošanās vai īss glabāšanas laiks;
    5. ja preces tiek piegādātas aizzīmogotā iepakojumā, kuru nevar atgriezt pēc atvēršanas veselības aizsardzības vai higiēnas apsvērumu dēļ, ja iepakojums ir atvērts pēc piegādes;
    6. ja preces ir lietas, kuras pēc piegādes pēc savas būtības ir apvienotas ar citām lietām;
    7. ja prece ir alkoholiskie dzērieni, par kuru cena tika panākta vienošanās, noslēdzot līgumu un kuru piegāde var notikt tikai pēc 30 dienām un kuru vērtība ir atkarīga no tirgus svārstībām, kuras pārdevējs nevar kontrolēt;
    8. ja patērētājs/uzņēmējs ar patērētāja tiesībām ir nepārprotami pieprasījis, lai pārdevējs ierodas pie viņa steidzama remonta vai apkopes veikšanas nolūkā; ja pārdevējs sniedz papildu pakalpojumus, kas atšķiras no patērētāja/uzņēmēja ar patērētāja tiesībām pieprasītajiem, vai piegādā citas lietas, nevis remontam vai apkopei nepieciešamās rezerves daļas, patērētājs/uzņēmējs ar patērētāja tiesībām var veikt citas darbības, kas;
    9. ja prece ir audio vai video ieraksti vai datorprogrammas, kas piegādātas aizzīmogotā iepakojumā, ja iepakojums ir atvērts pēc piegādes; līgums par laikrakstu, periodisko izdevumu vai žurnālu piegādi, izņemot abonēšanas līgumu;
    10. līgums par laikrakstu, periodisko izdevumu vai žurnālu piegādi, izņemot abonēšanas līgumu;
    11. noslēgta publiskā izsolē;
    12. par nebūtisku izmitināšanu, preču pārvadāšanu, automašīnu nomu, ēdināšanu, ar brīvo laiku, izklaidi, sporta vai kultūras pasākumiem saistītu pakalpojumu nodrošināšanu, ja līgumā ir norādīts pakalpojuma sniegšanas datums vai laiks;
    13. ja tiek sniegts digitālais saturs, kas nav ierakstīts materiālā datu nesējā, ja pakalpojumu sniegšana sākta ar patērētāja nepārprotamu piekrišanu pirms līguma atteikuma termiņa beigām un pēc tam, kad pārdevējs viņu ir informējis par tiesību zaudēšanu atkāpties no līguma.
  5. Pārdevējam ir pienākums nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā no patērētāja/uzņēmēja deklarācijas par patērētāja tiesībām atkāpties no preces, atmaksāt patērētājam visus viņa veiktos maksājumus, tai skaitā preces piegādes izmaksas, kas paredzētas līgumā. Pārdevējs atgriež maksājumu, izmantojot to pašu maksājuma veidu, ko patērētājs/uzņēmējs izmantojis, lai īstenotu patērētāja tiesības, ja vien patērētājs nav skaidri piekritis citam atmaksas veidam, kas viņam nerada nekādas izmaksas.
  6. Ja patērētājs/uzņēmējs ar patērētāja tiesībām ir izvēlējies citu piegādes veidu, nevis pārdevēja piedāvāto lētāko regulārās piegādes veidu, pārdevējam nav pienākuma atlīdzināt patērētājam/uzņēmējam ar patērētāja tiesībām radušās papildu izmaksas.
  7. Patērētājam/uzņēmējam ar patērētāja tiesībām ir pienākums atgriezt preci kopā ar visām to sastāvdaļām, ja tās ir būtiska preces sastāvdaļa. Pārdevējs var paturēt maksājumu līdz preces saņemšanai vai preču atgriešanas apliecinājumam, atkarībā no tā, kas notiek vispirms.
  8. Patērētājs/uzņēmējs ar patērētāja tiesībām ir atbildīgs par jebkuru preču vērtības samazināšanos, ja tās tiek lietotas tādā veidā, kas pārsniedz to, kas nepieciešams, lai noskaidrotu preces būtību, īpašības un darbību.
  9. Patērētājs/uzņēmējs ar patērētāja tiesībām sedz tikai tiešās preces atgriešanas izmaksas, ja vien pārdevējs nav piekritis tās segt vai nav informējis patērētāju par nepieciešamību segt šīs izmaksas.
  10. Faktiskas atteikšanās gadījumā līgums tiek uzskatīts par nenoslēgtu.

  11. Ņemot vērā preces specifiku un personalizāciju, veikals nepieņem smaržu paraugu un smaržu difuzoru atgriešanu. Mēs paturam tiesības atteikt šo preču atgriešanu.

NODAĻA. INTELEKTUĀLAIS ĪPAŠUMS

  1. Tiesības uz vietni un tajā ietverto saturu pieder Pārdevējam.
  2. Tīmekļa vietnes adrese, kurā atrodas veikals, un vietnes https://frenchperfumes.lv ir autortiesību objekts, saturs ir pakļauti autortiesībām un aizsargāti ar intelektuālā īpašuma tiesību aktiem.
  3. Visi logotipi, īpašvārdi, grafiskie dizaini, video, teksti, veidlapas, skripti, pirmkodi, saukļi, preču zīmes, pakalpojumu zīmes utt. ir reģistrētas preču zīmes un pieder preču Pārdevējam, ražotājam vai izplatītājam. Jebkura satura no https://frenchperfumes.lv kopēšana, modificēšana, reproducēšana, pārsūtīšana vai izplatīšana bez īpašnieka piekrišanas ir aizliegta.

NODAĻA. NOBEIGUMA NOTEIKUMI

  1. Jautājumos, ko nereglamentē šie komercnoteikumi un nosacījumi, tiesiskajās attiecībās ar klientiem vai patērētājiem tiek piemēroti attiecīgie vispārīgi piemērojamo Polijas tiesību aktu noteikumi.
  2. Noteikumu maiņa un papildināšana:
    1. Pakalpojumu sniedzējs patur tiesības mainīt komercnoteikumus svarīgu iemeslu dēļ, t.i.: izmaiņas normatīvajos aktos; izmaiņas maksāšanas un piegādes metodēs; papildināt, mainīt vai izbeigt elektronisko pakalpojumu sniegšanu - ciktāl šīs izmaiņas ietekmē šo komercnoteikumu nosacījumu izpildi.
    2. Nepārtrauktu līgumu gadījumā, kas noslēgti, pamatojoties uz šiem noteikumiem un nosacījumiem (piemēram, elektroniskā konta pakalpojuma sniegšana), pakalpojuma saņēmējam paredzētie noteikumi tiek mainīti, ja saņēmējs ir pienācīgi informēts par izmaiņām un nav lauza līgumu 15 kalendāro dienu laikā no paziņojuma dienas. Ja darījuma nosacījumu izmaiņu rezultātā tiek ieviestas jaunas maksas vai tiek paaugstinātas esošās maksas, klientam ir tiesības atkāpties no līguma.
    3. Attiecībā uz līgumiem, kas noslēgti, pamatojoties uz šiem noteikumiem un kuriem nav beztermiņa līguma rakstura, piemēram, pirkuma līgums, noteikumu un nosacījumu izmaiņas neietekmē tiesības, ko ieguvuši saņēmēji/klienti pakalpojumus pirms noteikumu un nosacījumu izmaiņu stāšanās spēkā, jo īpaši nosacījumu izmaiņas komercdarījumi neietekmē jau veiktos pasūtījumus vai jau noslēgtos, noslēgtos vai izpildītos pirkšanas līgumus.

  3. Strīdus starp Pārdevēju un pircēju risina tikai tiesa, kura ir kompetenta pēc Pārdevēja juridiskās adreses, izņemot strīdus starp Pārdevēju/pakalpojuma sniedzēju un patērētāju vai uzņēmēju, kurš īsteno patērētāja tiesības.
  4. Noteikumi neizslēdz ar pakalpojumu sniedzēju/pārdevēju līgumu slēdzošā patērētāja pastāvīgās dzīvesvietas valstī spēkā esošās tiesību normas, kuras nevar izslēgt ar līgumu. Šādā gadījumā pakalpojuma sniedzējs/pārdevējs nodrošina patērētājam likumā paredzēto aizsardzību, kuru nevar izslēgt ar līgumu.
  5. Šie noteikumi ir spēkā 2025.05.12

NORĀDĪJUMS PAR TIESĪBĀM ATKĀPTIES NO LĪGUMA

attiecas uz patērētāju


Jums ir tiesības atkāpties no līguma 30 dienu laikā, nenorādot iemeslu. Līguma atteikuma termiņš beidzas pēc 30 dienām no preces saņemšanas dienas vai dienas, kad preces paņēmāt Jūs vai trešā persona, kas nav pārvadātājs. Lai izmantotu savas atteikuma tiesības, jums ir jāinformē mūs par savu lēmumu atteikties no šī līguma ar skaidru paziņojumu (piemēram, ar vēstuli, kas nosūtīta pa pastu, faksu vai e-pastu). Mūsu kontaktinformācija ir norādīta zemāk:

PEFRANO SP. Z O. O. Al. 1000-lecia 2, 32-300 Olkusz, Polija

e-pasta adrese: office@frenchperfumes.lv

Varat izmantot atteikuma veidlapas paraugu, taču tas nav obligāti. Lai ievērotu līguma atteikuma termiņu, pietiek ar to, ka pirms termiņa beigām nosūtāt mums paziņojumu par savu tiesību atkāpties no līguma izmantošanu. Līguma atteikuma sekas: atteikuma gadījumā mēs atmaksāsim visus no jums saņemtos maksājumus, ieskaitot preču piegādes izmaksas (izņemot papildu izmaksas, kas rodas, izvēloties citu piegādes veidu, nevis lētāko standarta piegādes veidu mēs piedāvājam), nekavējoties un jebkurā gadījumā ne vēlāk kā 30 dienu laikā no dienas, kad mēs esam informēti par jūsu lēmumu atteikties no līguma. Nauda jums tiks atmaksāta, izmantojot to pašu maksājuma veidu, kas tika izmantots sākotnējā darījumā, ja vien mēs neesam skaidri vienojušies citādi.
Nekādā gadījumā jums nebūs jāmaksā par šo atgriešanu. Mēs paturam tiesības atteikties pieņemt vai atgriezt jebkuru atgriešanu, kas nosūtīta uz mūsu rēķina. Mēs varam aizturēt jūsu naudas atmaksu, līdz saņemsim preces atpakaļ vai jūs iesniegsit pierādījumu, ka esat tās nosūtījis atpakaļ, atkarībā no tā, kurš nosacījums tiek izpildīts pirmais. Lūdzu, atgrieziet vai piegādājiet preces pēc iespējas ātrāk, bet ne vēlāk kā 30 dienu laikā no dienas, kad jūs mūs informējāt par atteikšanos no līguma. Termiņš tiks ievērots, ja atgriezīsit preces pirms 30 dienu termiņa beigām. Jūs esat atbildīgs par tiešajām preču atgriešanas izmaksām. Jūs esat pilnībā atbildīgs par jebkādu preces vērtības samazināšanos, kas rodas, to lietojot citādi, nekā tas bija nepieciešams, lai noteiktu preces raksturu, īpašības un darbību.

Jūs segsiet tiešās preču atgriešanas izmaksas.

1. Jūs esat atbildīgs tikai par jebkādu preces vērtības samazināšanos, kas rodas, to lietojot citādi, nekā tas bija nepieciešams, lai noskaidrotu preces raksturu, īpašības un darbību.

 

Cookie consent